Reklamacje i zwroty

Reklamacje, Gwarancja i Serwis

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 570322324.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną/gwarancyjną:

  1. WAŻNE nie odsyłaj towaru bez wcześniejszego kontaktu z nami. Część reklamacji jest rozpatrywana jedynie na podstawie opisu i zdjęć, a wysyłka nie jest konieczna. Uszkodzony/niewłaściwy towar prosimy zgłaszać mailowo na adres: office@batlit.pl 
  2. Jeśli wysyłka jest konieczna, dobrze zabezpiecz zwracane produkty przed uszkodzeniami mechanicznymi, wilgocią i zwarciem. Wypełnij formularz na drugiej stronie ulotki dołączonej do przesyłki lub formularz dostępny >>TUTAJ<< i dołącz do paczki wraz z dowodem zakupu.
  3. Wydrukuj etykietę wysłaną przez nas paczkę i nadaj w wybranym przez siebie paczkomacie lub punkcie obsługi paczek (POP) InPost.

Warunki reklamacji i gwarancji w pełnym REGULAMINIE

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura). 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: office@batlit.pl lub telefonicznie: 570322324. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym, starannie zabezpieczony. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Dobrze zabezpiecz zwracane produkty przed uszkodzeniami, wilgocią i zwarciem
  2. Wypełnij formularz na drugiej stronie ulotki dołączonej do przesyłki lub formularz dostępny>>TUTAJ<< i dołącz do paczki wraz z dowodem zakupu.
  3. Przesyłkę możesz odesłać na własną rękę lub korzystając z automatycznego zwrotu w kroku następnym

Warunki i zasady zwrotów w pełnym REGULAMINIE

Prosimy zwrócić szczególną uwagę na właściwe zabezpieczenie zwracanych towarów, aby nie uległy uszkodzeniu w trakcie transportu. 

 

[BANER-WZ]
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
[WIDGET-WZ]
Sklep internetowy Shoper.pl